Friday, May 7, 2010

Monita

Нэг долоо хоногийг маш хөгжилтэй өнгөрүүлсэний эцэст эрхэм төгсөгчдөө гаргаж өгөх үдэх зугаалган дээр монитагийн ээдрээ тайлагдав. миний бодож байснаас өөр хүн байсан нь миний монита муугүй нинжа болохыг мэдэвээ. миний сугалсан монита бас намайг гэж мэдээгүй байсан нь миний хайрын сайн нинжадасаных байхдаа. би өөрөө очиж бэлгээ хийх боломжгүй байсан учир нөхрөөрөө хийлгэдэг байв шуудангийн хайрцаганд нь. монголдоо байгаа юм шиг хорхог хийж идэнгээ нутгийн идээ амсан нэг өдрийг маш сайхан өнгөрүүлэвээ. манайханы дундаас түрүүлж ирсэн эрхэм докторууд тэдний маань гэр бүлүүд буцах болж нийт 9 хүн нутгийн зүг буцахад багагүй дассан байснаа мэдэрч нүднээс нулимс урсаад цагаа тулахаар хэцүү юм байналээ шүү. хүний газар эрдэм сураад эх орондоо ихийг бүтээх залуусдаа амжилт хүсье дээ. монита бичиж байснаа хадуурсанд уучлаарай

0 comments: